5. elokuuta 2007

Koruja lisää


Moikka!
Nyt sain kuvat paikoilleen. Olen tehnyt parit korvikset. Tässä yllä, ja alla.
Kävin äsken Fiskarssissa äidin ja isän kanssa. Aika hienoja korumyymälöitä siellä.
oon nyt kierritellyt tinasta kaikenlaista. Tässä parit korvikset. Helmet on ihan samanlaiset molemmissa. Jossain rannekorussa ollut ennen.:D Ihan nättejä juttuja.


Tässä yläpuolella on minun tekemät korvikset. Ihan nätit. Sopii kyllä paremmin äidille kuin minulle. Ihan kauniit. :D

Minulla on myös uudet korvikset. Tässä ne on yläpuolella. Sydämet on aika söpöt. Siinä on tosin vaan toinen pari. :D Äiti osti itselleen korvikset ja meille yhteiset. En ole niistä ottanut kuvia.
Nyt katson mitä Tuuli on kirjoittanut blogiinsa tänään. Juttelin sen kanssa puhelimessa äsken. Menemme huomenna pelaamaan kössiä yhdessä. Aikainen herätys. He hakevat jo puoli 8. Kai...
Moikka!

Ei kommentteja: