18. huhtikuuta 2008

Helmiostoksia!
Ostin helmikuusta (nettihelmikauppa)paljon hienoja helmiä. Ensimmäisessä kuvassa jutut ovat numeroituja (minä olen hienosti vänkeröinyt jotain harakan varpaita sinne)joten tässä niihin "selitykset":
1.Silkkinauhaa: Voi laittaa rusetilla korun kiinni. Tämä kapea sopii vaikka sen ohuen ketjun kanssa.
2.Ohutta rautalankaa: Voi muotoilla kaikkia kivoja juttuja esim rintakorun. Minulla on vain sellasta pakksua ja kovaa, jota on vaikea taitella.
3.Helmet: Turkoosi sävy on minulle mieluisa. Erlaisia kiviä. Pieni turkoosi sydän ja oisiko tuo vaaleanpunainen helminauha ruusukvartsia? Joku sen tapainen se mielestäni oli.
4. Ketju: jos laitta vuorotellen pari helmä, ja sitten pätkä ketjua, ja miksei siihen silkkinauhaa, voi saada ihanan kevyen korun.
5. Pikkujuttuja: TO-lukkoja 7 kappaletta. Koittakaa itse ymmärtää mikä se on, on niin vaika selittää :) Pieniä hopeisia helmiä (joita minä kusun välihelmiksi. Ehkä ne on oikeastikin) joita voi asetella vähän joka väliin.


Ei kommentteja: