6. lokakuuta 2008

Prinsessamekko

Uuh, olipas viikonloppu ihanan rauhoittava. Kävin lauantaina siskoni luona kylässä ja sitten oli tietty taidekoulu. Ratsastusta ei jostain syystä ollut. Oli mukavasti sopivasti ohjelmoitu päivä. Eilen taas olen sisutanut huonetta, räpsinyt valokuvia ja vaan ollut.




Eilen siis taas otin kuvia pihalla. Sain napattua yhden Lotasta kun se juoksi juuri ennen kun akku loppui kamerasta. Vähän harmittavaa kun se loppui juuri ennen kaikkia hienoimpia spurtteja mitä se veti pihan poikki edestakaisin, mutta tämä yksi kuva on kyllä ihan kelvollinen. Siinä on hauska takajalkahyppy. Kisut ovat ihan innoissaan ulkona koko ajan.




Ja tässä mun vanha prinsessamekko puussa! :)



Ja tässä prinsessamekko piikkipensaassa. :)




Ja lopuksi vielä mun kengät ja mun jalat. :)

Nii ja mä en oo viel yhtään kertonu miten siel secco-jutus meni. Se oli sellanen tapahtuma kaupassa nimeltä secco fredalla. Secco on tavallaan kierrätyskauppa jossa myydään kaikkea kivaa kierrätyskamaa, kuten puhelinlaukkuja, turvavöistä tehtyjä kravatteja ja mittanauhoista tehtyjä rintakoruja... Se on ihan mahtava kauppa! Siel oli siis sellanen tapahtuma et sai mennä sinne askartelle kaikkee kierrätysmateriaalista. Se oli tosi kyl kivaa ku oli kaikkii hyviä matskuja. Teemana oli vinyylilevyjen kotelot. Voin muutes seuraavassa postauksessa näyttää kuvia mun tekeleistä sieltä.

Tällasta tällä kertaa. :)

Ei kommentteja: