4. joulukuuta 2008

Vetoketjurintakorut esittelyssä


Nyt on jo nukkumaan menoaika, mutta ajattelin silti vetää tämän postauksen pikaisesti. Tänään olin ekaa päivää naistenjoulumessuilla. En tehnyt juurikaan ostoksia, vaan olin enimmäkseen myymässä. Minun äidin siskolla on siis siellä oma pöytä, ja minulla on siinä joitakin omia tekeleitäni. Kiersin koko paikan läpi kerran. Nyt annan ideoiden muhia yön yli. Katsotaan sitten mitä jäi erityisesti mieleen, ja voisiko sitten lauantaina palata tekemään enemmän ostoksia. Väkeä oli aika vähän, mutta viikonloppuna tulee varmaan enemmän. Mutta aivan ihanat messut kyllä ovat! Minulla on siellä myynnissä vain noin kymmenen vetoketjurintakorua, ja jokunen sydänheijastinkin siellä on.

Laitoin kaikki rintakorut pinoon ja räpsin kuvia. Löysin aika kivoja kuvakulmia.

Ei tässä sen kummempaa sanottavaa ollut. Nyt saan nukkua seitsemään asti, koska aloitetaan huomenna poikkeuksellisesti vasta yhdeksältä. Tavallisesti herään kuudelta joka aamu. Se on aika rasittavaa. Painun siis tässä nyt pehkuihin. Hyvää yötä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi kun kivoja :) hauska idea !

Anni kirjoitti...

Kiitos :)