6. helmikuuta 2009

Taas kerran inspiraatiota valokuvaukseen

Olen inspiroitunut. Ja inspiraation lähde on deviantart, joka on nettisivu jonne ihmiset laittavat taidettaan. Valokuvia tai piirustuksia. Rekisteröidyin sinne muutama päivä sitten. Kurkkaa osoitteeseen http://www.blueberrysmoothie.deviantart.com/. Sieltä löydät valokuviani. Useimmat ovat myös blogissani. Se toimii minun kohdalla enimmäkseen inspiraation lähteenä. Siellä on monia erittäin persoonallisia ja lahjakkaita valokuvia. Valokuvista inspiroituneena otin taas kuvia tänään koulun jälkeen, ja tässä niitä tulee.


"Intiaani-tyyli"


Ennen pidin nauhaa pään ympärillä outona, mutta nyt ihastuin siihen. Sidoin kaulaketjuni päähän, meikkasin vähän lisää ja suoristin hiuksia. Kaikki piti tehdä nopeasti ja heti kun pääsi kotiin ehtiäkseni valokuvata ennen pimeää.

Minulla on valokuva-albumiprojekti edelleen kesken, mutta olen silti edistynyt. Isä on tulostanut jo monta valokuvaa, ja ne ovat oikeastaan valmiina albumiin liimattaviksi. Mutta suunnittelu puuttuu, ja se on tärkeätä. En halua että liimaan mitään miihinkään ennen kuin olen varma että se menee oikein. En halua pilata sitä hienoa mustasivuista albumia. Mutta hyvältä näyttää tähän mennessä, ja nyt isä sai minunkin valkokuvaprintterin toimimaan, niin että voin printata itse sillä.

"Merimies-tyyli"



Heihoi! Maata näkyvissä! Harmi ettei minulla ollut kaukoputkea. Se olisi lyömätön. Mutta löysin silti tuollaisen hatun joka käy merimieshatuksi oikein hyvin. En tiedä mistä hattu on peräisin, mutta kenties teitä kiinnostaa mistä muut jutut ovat.

Pusero//H&M

farkkuleggingsit//Gina Tricot

Kaulakoru(suurennuslasi)//löydetty äidin kätköistä :)

Korvakorut(jotaka eivät valitettavasti näy kuvassa)//Vila

Ei kommentteja: