15. joulukuuta 2009

MUSTA EI TUU MATEMAATIKKOA

Image and video hosting by TinyPic

Tässä Lenni-kissa. Tällä hetkellä tunnen itseni yhtä vähäjärkiseksi kuin tämä ihana tohelotoope Lenni...

Tänään oon laskenut, laskenut ja laskenut. Ja aarg että mä inhoon matikkaa. Aivot ei vaan kerta kaikkiaan toimi. Yhtäkkiä en osaakaan enää niitä juttuja jotka osasin vielä viikko sitten. Koe on huomenna kello 8 aamulla. Arvatkaa toimiiko aivot siihen aikaan? Tänään illalla selvisi vielä monta asiaa joita en osaa, mutta nyt aion mennä nukkumaan, ja toivon että unet auttavat aamulla ajatusten kulkua.

ps. Keksitte aika huonosti niitä kysymyksiä, mutta ei se mitään, ainakin selkesi vähän että kuka olen :D Mutta tässä pari: Minkälainen kamera sulla on kun sulla on niin hyvä laatusia kuvia täällä? mulla on Canon 450D. Mistä saat rahat vaatteisiisi ja kuinka usein ostat niitä? Saan kuukausirahaa, ja joskus tienaan esim. omatekemien korujen myynnistä jne. Nyt olen saanut synttärilahjaksi. Tuli myös huonepostaustoivomus, ja se tulee kun saan huoneen siivottua ja kuvattua :)

pps. Photobucket ei jostain syystä toiminut, joten jouduin lataamaan kuvan tinypicillä, toivottavasti näkyy kaikilla!

Bye!
-A

Translation: I don't want to be a mathematican. I feel just like my cat, who doesn't understand anything about math. Today I did mathematics all day and I'm totally stressed. I have a math test tomorrow eight o'clock. So I think the wisest thing I can do now is to go to sleep. Good night!

Ei kommentteja: