2. tammikuuta 2010

I LOVE HOLIDAY

Photobucket

Photobucket

Noi pitkään kuolatut leggingsit on vihdoin mun. Ne on ihanat, ja sopii moniin mun vaatteisiin. Huomenna meen aamulla kirppikselle Dankun kanssa ja sen jälkeen vielä vähän aleshoppailemaan. Olin viimeksi kirppiksellä kesällä, että on tosi kiva mennä.

Tänään olin uimassa uimahallissa. Se oli tosi ihanaa ja tuli kivan pirtee olo.
-A

Translation: Those leggings are finally mine. I'm going to a flea market tomorrow. It's very nice to go because the last time was in Summer.

3 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Ihanat leggarit, mullakin on hakusessa tuollaiset :)

Unknown kirjoitti...

ää, mä rakastan uimahalleja :---) tykkään uida siel, tosin tulee harvoin käytyäki!

Sophie Carmo kirjoitti...

You like very nice!!!!!!!!!!!!!I LOVE HOLIDAYS, TOO!Muaksss..Happy New Year!!

Did you see my e-mail????